close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פורומים רפואיים וחיפוש רופאים באינטרנט - שאל את הרופא

מערכת שורשטז אלול, תשעח27/08/2018

תגיות:
רשת האינטרנט הפכה למקור המידע החשוב ביותר שלנו בעשורים האחרון, והדבר נכון גם לגבי איתור אנשי מקצוע וקבלת מענה לשאלות הקשורות לעולם הרפואה. בואו ללמוד על פורום רפואיים באינטרנט ועל חיפוש רופאים דרך אינדקסים בפורטלים.

מה שואלים בפורומים רפואיים?
פורומים רפואיים מציעים מענה מקצועי מטעם רופאים מומחים בתחומם, והציבור הכללי מוזמן להיכנס לפורטל ולשאול שאלות. למעשה, בפורטל בריאות רפואי רציני תוכלו למצוא רשימה ארוכה של פורומים העוסקים בתחומים שונים, כמו למשל דיקור סיני, רפואת שיניים, רפואת משפחה וכדומה. בפורום אפשר לשאול כל שאלה הקשורה לנושא הרלוונטי, למשל על תוצאות בדיקה או אבחון שנעשה לכם, על התוויית הטיפול שניתנה לכם, על בעיה שמפריעה ומציקה לכם כרגע, על החלמה מניתוח, על תרופה שנרשמה לכם, על סיכונים ותופעות לוואי, וכן הלאה. אמנם הפורום אינו יכול להוות תחליף לייעוץ מקצועי בארבע עיניים עם רופא, שכן מנהל הפורום אינו מכיר את התיק הרפואי שלכם ואינו רואה אתכם בקליניקה, אבל המומחה בהחלט יכול לספק תשובות והכוונה מועילה לשאלות רבות.

היתרון של פורומים רפואיים ברור: אפשר לשאול בהם כל שאלה באופן אנונימי לחלוטין לרבות בנושאים דיסקרטיים ואינטימיים, אין צורך להשתמש בשמכם הפרטי או בתמונה שלכם, ואפשר לפנות אל המומחים בכל עת ומכל מקום. כמו כן, בהשוואה למקורות מידע אחרים באינטרנט, מדובר במקור מידע אמין ומקצועי ביותר, ומי שרוצה גם יכול לוודא את הכשרתו וניסיונו של המומחה על ידי קריאת הנתונים עליו שפתוחים לעיני לכל.

מוצאים את הרופא הנכון באינטרנט
גם חיפוש רופאים אפשר לעשות דרך פורטל רפואי רציני, מה שחוסך לכם הרבה שוטטות סרק ברשת או שיחות טלפון והמתנה ארוכה למענה. מטבע הדברים, אתם מעוניינים למצוא רופא בעל מומחיות רלוונטית העובד באזור המגורים שלכם, ודרך מנוע החיפוש של הפורטל הרפואי תוכלו בהחלט לעשות זאת. יתר על כן, כאשר תאתרו דרך האינדקס את המומחה תוכלו מייד להגיע למאמרים מקצועיים וכתבות שפרסם, לקרוא טיפים שלו, לצפות בסרטונים אם ישנם, לראות את פרטי יצירת הקשר עם מרפאתו ואת שעות הפעילות שלה, וגם להיכנס לאתר ולפייסבוק של המומחה או של אתר בריאות.

נכון שאפשר למצוא רופאים גם בעזרת חיפוש בגוגל אך התוצאות אינן מסודרות ומאורגנות כמו בפורטלים רפואיים, ונדרש הרבה יותר זמן והבנה על מנת לסנן את התוצאות. לכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים רופא שיניים, גינקולוג, פלסטיקאי או כל מומחה אחר – התחילו באינדקסים של הפורטלים הרפואיים.

לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/MedOnline.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה